Ik wil graag een artikel bestellen. Hoe doe ik dat?

Een artikel bestellen is erg eenvoudig. Zoek eerst het artikel uit dat u graag wilt hebben en geef daarbij het eventuele aantal aan. Vervolgens klikt u op “Bestellen”. Het artikel wordt nu toegevoegd aan uw winkelmandje. Volg nu de volgende stappen in het bestelproces.

 

Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?

Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van uw bestelling. Later, nadat de betaling is afgerond, ontvangt u nog een e-mail met daarin uw factuur. Hierin staan alle details van uw bestelling vermeld.

 

Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al betaald heb?

Nee, dat kan niet. Wilt u een extra artikel bestellen, dan zult u een nieuwe order moeten plaatsen.

 

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Nee, wij sturen uw bestelling naar het door u opgegeven verzend adres.

 

Verzend ICT Monkey ook naar het buitenland?

Jazeker. Kijk hiervoor op de pagina verzenden en bezorgen.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan, kijk hiervoor op de pagina Retourneren en ruilen.
Voor consumenten is het herroepingsrecht van toepassing.

 

Klachtenafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@ictmonkey.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling viade geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.